niedziela, 26 października 2014

Tanie Kolekcjonowanie - Tydzień 7

Witam! Kolejna niedziela, kolejny post. Zapraszam ;)



Dziś będzie krótko i na temat. Wyprzedaż garażowa, więc mnóstwo pierdół typu: jakieś meble, zastawy, monety dla zapalonych numizmatyków itp.

Na giełdzie na Wierzbowej była prawdziwa bieda w kwestii multimediów i szeroko pojętej "elektroniki użytkowej".

Na miejscu spędziłem mniej czasu niż zazwyczaj. Poczułem się trochę skonfundowany przez tą zmianę czasu i na miejsce przyjechałem dopiero kolo 10:00 i pobyłem tam ok. 30-35 minut.

Jedyne, co znalazłem to trzy gry z serii The Sims: The Sims 2 Historie z Życia Wzięte, The Sims 3 i The Sims 3: Po Zmroku wszystkie łącznie za  5 zł. Płytki w mocno średnim stanie. Powiedzmy, że w cenę jest też wkalkulowane to, że kod aktywacyjny do The Sims 3 może już nie działać. Cóż, "ryzyko zawodowe" ;) Tak, faceci też czasami grają w Simsy i nie tylko po to, by w jak najbardziej oryginalny i kreatywny sposób uśmiercać swoich wirtualnych podopiecznych :D

Trzy gry z serii The Sims za symboliczną "piątkę".

To by było na tyle. Tak pisałem na początku, pominąłem dokładniejszy opis, bo nic konkretnego nie rzuciło się w oczy i przeszedłem do rzeczy. Miłej niedzieli i trzymajcie się ciepło, zwłaszcza w taką pogodę, jaka jest ostatnio (przynajmniej na Podlasiu) ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz