niedziela, 12 października 2014

Tanie Kolekcjonowanie - Tydzień 5

Witam was! Oto kolejny post o ciekawych znaleziskach z targu staroci. Zapraszam!

Dzisiaj, pomimo dużo większego ruchu "w interesie" niż tydzień temu, nie znalazłem niż ciekawego. Z drugiej jednak strony, nie pisałbym tego posta gdybym nie widział albo nie kupił czegokolwiek.

Mój znajomy Michał, z którym często odwiedzam rzeczone miejsce, sprzedawał dziś zamiast kupować. Trochę gier, książki o myślistwie, o technice, okazy numizmatyczne itp.

Od razu po wejściu, zauważyłem gry o których Michał napisał mi w SMSie wcześniej. Prince of Persia: Piaski Czasu Edycja Specjalna z koszulką za ponoć 25 zł, a także Disciples III: Odrodzenie (nie pamiętam ceny). Odpuściłem je sobie. Zapewne dlatego, że w tym tygodniu na "retro-zakupy" miałem przeznaczony mniejszy budżet (ok. 20 zł).

Odchodząc od tego stoiska, mój wzrok przyciągnęły dwie gry. Nasz polski Wiedźmin w angielskiej wersji językowej. Wydanie pełne z instrukcją (jak widać na zdjęciu). Prawdopodobnie wersja oryginalna (czyli z 2007; nie Edycja Rozszerzona). Cena dosłownie zbiła mnie z nóg. Naklejka na pudełku z ceną mówiła o 5 zł! Pomyślałem, że raczej nie ma mowy, żeby ktokolwiek sprzedał tą grę tak tanio... A jednak! Dziewczyna mniej-więcej w moim wieku, oznajmiła mi, że właśnie za tyle sprzeda mi tego Wiedźmina ;)

Razem z Wiedźminem, wziąłem też drugą grę również za 5 złSid Meier's Pirates! w pełnej pudełkowej angielskiej wersji. W skład tego zestawu wchodzi gra, ciekawie wyglądające pudełko, mapa Karaibów (prawdopodobnie z papieru kredowego) i instrukcja.

Dalej nie było już nic ciekawego, więc po dwóch okrążeniach skierowałem się do wyjścia. Przed wyjściem jednak, zauważyłem mój ulubiony film na DVD - Człowiek z Blizną za 2 zł. Oczywiście, wziąłem :)

Tak oto wyglądają dwie gry i film zakupione prze mnie za 12 zł:


Na tym kończę mój dzisiejszy post. Przepraszam, że nie piszę już tak często, jak wcześniej. Pomimo tego, iż nie pracuję, to trochę ciężko mi znaleźć na to czas (studia, siłownia itp). Macie tak samo? Jeśli tak, to zapraszam na blog mojego znajomego - Kolekcjogierzy - Czas na granie - jak go znaleźć? Co prawda, post znajdujący się pod tym linkiem dotyczy znajdowania czasu na granie, ale myślę, że wielu z Was znajdzie w nim sporo analogii i podobieństw do swojej sytuacji "gospodarowania czasem". Pozdrawiam i życzę spokojnej i słonecznej niedzieli! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz