niedziela, 28 września 2014

Tanie Kolekcjonowanie - Tydzień 3

Cześć! Dziś niedziela, więc czas na cotygodniowy raport z giełdy staroci.


Pomimo dzisiejszych zajęć zaocznych, udało mi się wybrać na znajome "targowisko". Jednakże, wybrałem się wcześniej niż zwykle. Zazwyczaj dojeżdżałem tam około 9:00, a dziś byłem na miejscu parę minut przed ósmą.

Na początku, ciężko było na coś konkretnego trafić. Gdy wchodziłem na teren, powiedzmy, "handlowy", wielu sprzedawców jeszcze się  nie rozłożyło ze swoimi klamotami. Wkurzyło to nieco mojego znajomego, który dziś miał zamiar wystawić się ze swoimi rzeczami. Ludzie wjechali tam samochodami, zajmując konkretne miejsca, a następnie rozkładali swoje przedmioty przez pół godziny...

Sprawdziłem najpierw, czy ludzie ustawieni przed bramą nie mają czegoś ciekawego z kategorii elektronicznej rozrywki. U jednego faceta wypatrzyłem Europa Universalis: II Wojna Światowa  w zestawie z Cultures 2: Wrota Asgardu. Płytka w średnim stanie, ale postanowiłem nie marudzić ze względu na cenę (2 zł) i zamiłowanie do serii Europa Universalis. Zresztą, zaciekawiło mnie pudełko i instrukcja typu Do It Yoursefl (z ang. "zrób to sam", na zdjęciu po lewej).

Na zdjęciu: Bardzo ciekawa instrukcja (strony z gazety "Komputer Świat Gry" o obydwu grach).

Ze dwa razy okrążyłem wszystkie stoiska. Natknąłem się na Pro Evolution Soccer 6 i UEFA Euro 2008. Miałem ochotę zakupić, zwłaszcza tę drugą, ale obie były mocno porysowane i nawet nie zapytałem się o cenę. Niektórzy chyba drucianymi rękawiczkami przejeżdżali po tych płytach raz za razem...

Cóż, z powodu takiej "suszy" w temacie gier w tym tygodniu, pozostało mi odwiedzić miłego starszego Pana, fana gier przygodowych z lat 90, którego stoisko odwiedzam co niedzielę od dwóch tygodni. Jak zwykle, trochę porozmawialiśmy o grach i nie tylko (niezwykle przemiły człowiek). Rozmowa zakończyła się nabyciem gry GROM za 4 zł i pakietu 5 gier z czasopisma "Imperium Gier" (Wild West Wendy, Tank Assault, Pax Galaxia, Spin Off i Bad Mojo) za 3 zł. Tak jak poprzednie gry kupowane u tego Pana, także i te są w doskonałym stanie, zarówno jeśli chodzi o opakowanie, jak i o płytki.

Za całość, widoczną na zdjęciu po prawej, zapłaciłem 9 zł.                                 
                                                                                          
To wszystko, jeśli chodzi o relację z niedzielnej wyprawy. Życzę Wam miłego wieczoru!

PS. Kolejna część postu o serii GTA pojawi się w przyszłym tygodniu. W ten, mijający już, weekend nie bardzo miałem czas napisać cokolwiek z powodu uczęszczania na zajęcia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz