niedziela, 5 października 2014

Tanie Kolekcjonowanie - Tydzień 4

Witajcie! "Na straganie, w dzień targowy..." ;) Tym krótkim cytatem zaczerpniętym ze znanego wiersza dla dzieci autorstwa Juliana Tuwima, rozpoczynam kolejny post relacjonujący moje znaleziska na targu staroci.



Dzisiaj było zdecydowanie mniej osób niż zazwyczaj. Zaledwie połowa miejsc zajęta. W związku z tym, nic zbyt ciekawego nie było.

Nie zawiódł mnie mój stały sprzedawca z nieodległych (ok. 30 km od Białegostoku) Łap. Twierdził, że nie ma nic nowego, a mimo udało mi się znaleźć parę rzeczy, których do tej pory u Niego nie widziałem. Przejdę od razu do rzeczy.

Pierwsza wizyta zakończyła się zakupieniem kompilacji gier z zeszłorocznego CD-Action. W skład kompilacji wchodzi Far Cry 2, Magicka i ponad 40 gier niezależnych, a na dodatek archiwalne numery CDA z 2001 roku.

Kolejna płyta, to Ace Ventura, genialna przygodówka ze świetnym humorem. Na tej samej płycie (kompilacja z pisma Komputer Świat Gry) była zawarta też pełna wersja Wielkiej Encyklopedii Gier 2004 w wersji Pocket. Świetnie sprawdzała się, swojego czasu, jako zastępnik strony Gry-Online.pl dla posiadaczy kiepskiego łącza ;) Ostatnia gra na tej płycie to Rally Trophy.

Następna gra to The Neverhood. Prawdopodobnie przygodówka. Zawierzyłem sprzedawcy, że to świetna gra i klasyk. Poza tym, w świetnym stanie (jak zwykle u Niego) i za kilka złotych.  

Nie jestem w stanie powiedzieć ile każda z powyżej opisanej płyt kosztowała, gdyż kupiłem wszystkie trzy za 10 zł.

Powróciłem na to samo stoisko po ponownym okrążeniu całego targu (jak mówiłem, nic ciekawego). Poszukałem jeszcze trochę i oprócz filmu na DVD Psy, udało mi się znaleźć klasyk horrorów - Wilkołak z Lonem Chaney'em Jr. na DVD (angielskie audio i między innymi polskie i angielskie napisy)! Obydwa filmy po 2 zł.

Podyskutowałem z tym sprzedawcą o grach (jak wspominałem we wcześniejszych postach niedzielnych, dużo starszy ode mnie :) ) i trafił się też kolejny rozmówca na bank po czterdziestce. I tak rozmawialiśmy z dobre pół godziny. O Falloucie, o klasycznych RPGach, grach przygodowych, a także o systemach z rodziny Windows :D


Na zdjęciu: 3 płyty z grami i 2 filmy za 14 zł.

I to wszystko na dzisiaj. Jutro poruszę temat ciekawych programów komputerowych, które mogą pomóc w codziennym korzystaniu z komputera. Życzę Wam miłego, niedzielnego popołudnia! :)  

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz